BUDINCĂ DE CHIA

Sǎ începem ziua cu un mic dejun în doi, cu stele în priviri şi fluturi bezmetici în stomac. Cum spune, atât de frumos, poeta Mihaela Baran: «Iubitule… Noi suntem primăvara! Eu și Tu!».

Budincă de chia

Ingrediente:

3 linguri de seminţe de chia

250 ml lapte de soia

o jumătate de linguriţǎ de scorţişoară

1 linguriţǎ de sirop de agave

stafide

150 g zmeurǎ congelată

1 lingurǎ de zahăr brun

fructe proaspete: 2 kiwi, 1 bananǎ

fulgi de nucă de cocos

caise din compot

Diverse_22 martie_2016 75862895.jpg

Mod de pregătire:

Seminţele de chia se amestecǎ bine cu laptele de soia, siropul de agave, scorţişoarǎ şi câteva stafide. Se lasǎ la frigider cel puţin 2 ore, pentru ca seminţele de chia să se hidrateze suficient, iar amestecul sǎ arate ca o budincǎ. Dacǎ budinca e prea solidǎ, se mai poate adǎuga puţin lapte.

Între timp, zmeura se decongelează, apoi se pune într-o tigaie de teflon cu 1 lingurǎ de zahăr brun şi sucul pe care l-a lăsat. Se fierbe la foc mic vreo 10 minute, amestecând continuu, până se obține un sos gros (care nu curge). Se lasă să se răcească.

Budinca se pune în cupe, deasupra se aranjeazǎ straturi de fructe (felii de banană şi bucǎţi de kiwi), urmeazǎ sosul de zmeurǎ, apoi se presară din belşug fulgi de nucă de cocos. Douǎ caise mai cu moţ desǎvârşesc fericite aceastǎ compoziţie!

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Evelinasfood spune:

    Buna si foarte sanatoasa! ❤
    Te invit la mine pe blog http://evelinasfood.com

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s