MOUSSE DE PORTOCALE

Acest mousse de portocale are un gust amețitor, sofisticat şi plin de senzualitate. Este un cadou pentru toți cititorii blogului meu! Enjoy it!  ❤

Mousse de portocale

Ingrediente:

7 g gelatinǎ (foi)

250 ml suc de portocale proaspǎt stors

250 g iaurt

3 linguri de zahǎr pudrǎ

200 g frişcǎ proaspǎtǎ

coajǎ de portocalǎ rasǎ

2 linguri de Malibu Rum Coconut

Diverse_22 martie_2016 75863007.jpg

Mod de pregătire:

Într-un ibric, foile de gelatină se pun la înmuiat 5 minute în sucul de portocale. Se pune apoi ibricul cu gelatinǎ pe foc timp de 1-2 minute, amestecând continuu, pânǎ când gelatina se dizolvǎ complet. Se lasǎ sǎ se rǎceascǎ puțin.

Separat, într-un castron, se amestecǎ celelalte ingrediente – zahǎrul pudrǎ, iaurtul, frişca proaspǎtǎ, coaja de portocalǎ şi alcoolul. Se adaugǎ gelatina şi se omogenizeazǎ totul. Se toarnǎ în cupe şi se lasǎ la frigider cel puțin 2 ore. Pentru decor am folosit fructe din compot şi ciocolatǎ, dar pentru partea de aranjament… mă bazez pe imaginația voastră.

Publicat de Medeea Negutescu

Pe blogul Madame Pelin veţi găsi reţete cu dichis pentru pofticioşi, unele învăţate în familie, altele descoperite prin bucătăriile prietenilor, dar şi delicii culinare din cele aproape 50 de ţări prin care am poposit. Îmi doresc ca acest blog să-mi ofere şansa de a cunoaşte oameni frumoşi, pasionaţi de gătit sau, pur şi simplu, dornici să se hrănească sănătos.

Lasă un comentariu